חייגו עוד היום: 050-7440808

קבלן שיפוצים במרכז 2

קצת מידע על קבלן שיפוצים במרכז

מעוניינים לשפץ או דירתכם? זקוקים לעיצוב מחדש של ביתכם? קבלן שיפוצים במרכז מעניק שירות חסר תקדים במגוון רחב של נושאים: עבודות בנייה והריסה, עבודות צנרת ואיטום, עבודות צביעה, ריצוף וחיפוי, ועוד. כמו כן, אנו עושים עבודות גבס בבתי לקוח ומעבים אותן בנורות LED צבעוניות על פסי צבירה מעוצבים. אם אתם מעוניינים לחדש את ביתכם, פנו אלינו והתעדכנו על מגוון המסלולים המוצעים.

בנייה והריסה

פעמים לא מעטות מתעורר הצורך להרחיב חדר בבית או לצמצמו בשביל לבנות חדר נוסף. קבלן שיפוצים במרכז יבצע עבורכם את העבודות הללו הן בקירות בטון והן בקירות גבס. הקבלן הנו קבלן רשות בהתאחדות הקבלנית ובעל רישיון לביצוע עבודות מן הסוג הזה.

עבודות גבס

בואו להתחדש בעוד כוננית ספרים וטלוויזיה, ועוד תקרה נמתחת ומעוצבת בשלל אופנים. בואו לשכלל את פתרונות התאורה הביתיים שלכם ולהטמיע בבית נורות LED שיעטרו את דפנות עבודות הגבס שנבצע. לידיעה, עבודות גבס הן כלי בטוח לשכלול ושיפור העיצוב הביתי, שכן החומר זול, לא יקר, ומאפשר בקלות לצבוע אותו או להעמיד עליו בדי מתיחה. עבודות גבס הן אולי הכלי האפקטיבי והזול מכולם לעיצוב מהיר מאד של הבית שלכם.

ריצוף, חיפוי וצביעה

בואו להתחדש בצבעים חלקים ובצבעי ספארי בטקסטורות שונות. בואו להתחדש במרצפות חדשות מכל הסוגים, גרניט, טרצו, שיש, בטון, ועוד. אנו מתקינים גם ריצוף פורצלן לפי הזמנה. כמו כן, לרשותנו מגוון רחב של חיפויי קיר ותקרה להעשרת הדפנות העליונים של הבית שלכם.

קבלן שיפוצים במרכז מספק את כל השירותים באיכות ודאית וחסרת פשרות

אנו מעסיקים עובדים עם למעלה מ- 15 שנות ניסיון בכל תחום ותחום, מבנייה ועד חיפויים וגבס, מאינסטלציה ועד תאורה. אנו מבצעים גם עבודות חשמל מכל סוג ובתום העבודה מגישים ללקוח בית נקי ומצוחצח לאחר הפעילות המאומצת. אם אתם מעוניינים לעצב מחדש את הבית ולעשות זאת בבטחה, ואם אתם חושבים שהגיעה העת לבצע בו מתיחת פנים אמתית, יש לכם למי לפנות. אנו נשלח לביתכם את העובדים המיומנים אשר ייעלו את העבודה ויסיימו אותה בפרקי זמן קצרים ויגישו לכם בית מחודש ומעוצב למשעי!

שתפו ברשת!

צור קשר