חייגו עוד היום: 050-7440808

קבלן שיפוצים בתל אביב 2

קצת מידע על קבלן שיפוצים בתל אביב

אם אתם חשים שהגיעה העת לשנות דברים בבית, אל תחפשו חברות נפרדות המבצעות צביעה, עבודות גבס, איטום ועוד. בחברה זו ניתן להזמין את כל העבודות הקבלניות. החברה מנוהלת על ידי קבלן ברישיון אשר רשום בהתאחדות הקבלנים. בחברה זו מבצעים כל עבודת בית מהקלה ועד המורכבת ביותר: צבע, חיפויים, אינסטלציה, איטום, הפרדת חדרים או איחוד באמצעות הריסת קירות.

קבלן שיפוצים בתל אביב מספק מגוון עשיר של עבודות לבית

אנו צובעים את הבתים בצבעים בעלי טקסטורות מיוחדות, מעבים את הקירות עם אריחים יוקרתיים וחיפויי יוקרה, ומרצפים מחדש את הבית. אנו מספקים לביתכם עבודות גבס מכל הסוגים, מכונניות ועד תקרות מונמכות ומתוחות. אנו מבצעים גם עבודות תיקון ושדרוג לתשתיות כמו חשמל ומים. בחברה מועסק כוח אדם ברישיון כמו חשמלאים, שרברבים ופועלי איטום. כל מי שמועסק כאן עבר כברת דרך ולרשותו שנות ניסיון רבות במתן שירותים מסוגים שונים לבית ולדירה.

יש לכם בעיה בצנרת? החשמל בבית מקצר? אנחנו לשירותכם!

גם אם אינכם משפצים דבר בבית, אנו מקיימים שירות תיקונים יעיל ומנוסה אשר יוכל לטפל גם בבעיה שלכם ולתקן את התקלות בתשתיות. השרברבים והחשמלאים שלנו יציעו לכם לשדרג את המערכות ולייעל את זרימת המים והחשמל. בשיתוף עם עובדי החשמל שלנו אנו מוציאים לפועל גם פרויקטים בתחום התאורה, בהם עבודות הגבס שמתבצעות על ידי הפועלים מחוברות לנוריות LED על פסי צבירה, וכך כל התקן גבס שמוקן יכול להוות תוספת משמעותית לתאורה בחדר.

שירותים נוספים בתחום השיפוצים

  • ריצוף וחיפוי קירות.
  • צביעת בתים בטכניקות ייחודיות.
  • הוספת שקעי חשמל וביטולם.
  • הנמכת תקרות.

אנו משתמשים במיטב חומרי השיפוצים ולרשותנו כוח אדם איכותי לביצוע כל משימה.

לכן, התוצאה של פנייתכם אלינו תמיד תהיה על הצד הטוב ביותר. כנסו להתרשם ממגוון עבודות שלנו

שנות ניסיון רבות ושירות לקוחות מכל קצוות הקשת

אנו ביקרנו בבתי לקוחות מכל הסוגים בדירות גדולות וקטנות וביצענו עבורם פרויקטים מורכבים ומגוונים. אם גם אתם חושבים שהגיע הזמן לשפץ את הבית, ומדובר במספר פרויקטים ליישום, יש לכם למי לפנות. במקום לשלב מספר חברות וארגונים, אנו נטפל בכל הנעשה בדירתכם. אם אתם מאזור המרכז, בשיפוץ הבא פונים אל קבלן שיפוצים בתל אביב!

שתפו ברשת!

צור קשר