חייגו עוד היום: 050-7440808

קבלן שיפוצים רשום

קצת מידע על קבלן שיפוצים רשום

בשיפוצים מורכבים, הכוללים בניית חדר חדש או איחוד 2 חדרים לחדר קיים, יש צורך ברישומו של קבלן הביצוע שלכם בהתאחדות הקבלנים. בחברה זו, קבלן שיפוצים בתל אביב רשום וותיק בעל ניסיון עשיר יוכל לסייע לך לשפץ את ביתך מן המסד ועד הטפחות ולהגיש לך דירה חדשה, נקייה מתקלות, אשר תיראה כמו ביום קנייתה. המהלך יוסיף המון לעליית ערכו של הנכס שלך ויאפשר לך לגור בסביבה טובה ונעימה הרבה יותר. מה בתכנון?

טיח אקרילי או תרמי במקום הקיים

החלף את שכבת הטיח הקיימת בטיחה אקרילי בעל טקסטורות מגוונות. מגן את עצמך מכניסת חום או קור באמצעות טיח תרמי. טיוחו מחדש של הבית זו משימה שלא מעט דיירים ברחבי אזור המרכז בוחרים לעשות, ובכך הם גורמים לדירתם לא רק להיראות טוב יותר אלא גם להיות ממוגנת יותר ויציבה יותר, פחות חשופה לסדקים, עם קירות עמידים פי כמה מהמצב שלפני כן.

צביעה בטקסטורות מיוחדות

בוא וחדש את קירות ביתך עם צבע ספארי או בטקסטורות אחרות ואפקטים מגוונים. צביעת דירה כיום אינה מה שהיא הייתה בעבר. טכניקות הצביעה השתכללו, וניתן לעבות את הקירות במרקמים שונים לבחירתך. חשוב לציין כי לפני כל פרויקט צביעה תוכל לצפות בהדמיות המחשב ולבחור את המרקם המרשים ביותר לדעתך.

בנייה מחדש של קירות הבית: איחוד, יציקת קיר חדש, ועוד

בפרויקטים של בנייה והריסה מגיעה לכדי חשיבות יתרה העובדה כי הקבלן הנו רשום. קבלן שיפוצים רשום יפיק עבורך -ארגון של חדרי הבית על פי הזמנתך. ניתן לעצב את צורתם החדשה של קירות הבית, לעגל את חלקם ואת חלקם האחר להשאיר בפורמט מלבני. עיצוב מחדש של קירות הבית יסב לכם דירה מעוצבת וגם מתאימה יותר לדרישות החדשות, להתווספות הילדים או לצמצום בני המשפחה עקב ילדים שעזבו.

יישום עבודות תשתית מחדש או תיקון העבודות הקיימות

מענה מלא לחשמל בבית ולרשת המים שבתוכו. ניתן לתקן תקלות, או להרוס כליל את התשתיות ולבנות אותן מחדש. אנו מצוידים במיטב החשמלאים והאינסטלטורים אשר יעשו זאת עבורכם בענייניות רבה ועל פי צרכיו החדשים של בית המגורים שלכם.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אל קבלן שיפוצים רשום!

שתפו ברשת!

צור קשר