חייגו עוד היום: 050-7440808

קבלן שיפוצים רשום 2

קצת מידע על קבלן שיפוצים רשום

אם אתם מעוניינים לשנות את מבני בתיכם מהקצה אל הקצה, ולתכנן את העיצוב מחדש, קבלן שיפוצים רשום יבצע עבורכם את המשימה בנקל. אנו מעסיקים עובדים רבים עם מעל ל- 15 שנות ניסיון. בהנהלת החברה עומד קבלן אשר רשום בהתאחדות הקבלנים, וברשיון. הוא מעסיק עובדי גבס, טייחים, צבעים, מומחי חיפוי וריצוף, וגם עובדי תשתיות מוסמכים כמו חשמלאים ושרברבים. לרשותנו מבחר עצום של עבודות שאנו מציעים ללקוחות. להלן מקבץ דוגמאות קצר שיסבר לכם את העין.

צביעת דירות

צביעת דירות על פי מתווה מיוחד בהזמנת הלקוח או על פי המלצותינו. אנו נציג ללקוח מגוון דרכים לשנות את מראה החלל הפנימי של הבית, בהתבסס על צבעים צבעוניים ובעלי טקסטורות מגוונות, ולא בהכרח אלו המוכרות לכם: מחוספסות, סדוקות, וכד’. ניתן לצפות בהדמיות של צביעות שביצענו ולהזמין את הפרויקט מראש.

ריצוף וחיפוי קרקע וקירות

אנו נוכל להחליף את הריצוף בביתכם לאריחים מעוצבים משיש, גרניט, טרצו, בטון, פורצלן, ועוד. אנו עובדים גם עם חיפויים המשלימים את הריצוף, ואשר מוצבים על הקירות שלכם. במידה והזמנתם את הפרויקט בקיר שהתבלה, ראשית כל נתקנו, נשחררו מסדקים ונדאג שהוא ייצבע. לאחר מכן, כשהוא ייבדק ויימצא יציב, יתחילו עבודות החיפוי להיות מיומשות עליו.

עבודות גבס

הזמינו מכלול של עבודות גבס יצירתיות. קבלן שיפוצים רשום יציג לכם מבחר עבודות שניתן ליישם בבתים שלכם, החל מבניית ספריות וכונניות חדשות, כלה בבניית שידה לטלווזיה ואפילו עיצוב מחדש של התקרה המונמכת באמצעות גבס. בכל עבודה כמעט ניתן להטמיע תאורת LED צבעונית ולהשתמש בנוסף בצבעי קבע בשביל לעצב את הגבס ובכך לגרום לעיצוב הבית כולו להיות מחודד ומשכנע יותר.

ניסיון רב שנים והעסקת מיטב העובדים בענף השיפוצים

אנו מעסיקים עובדים מומחים ומנוסים המבצעים סוגים רבים של עבודות שיפוצים בבתים. לרשות רובנו מעל 15 שנות ניסיון בכל סוגי השיפוצים. בפרויקטים גדולים בהם כל מתווה הבית משתנה, קירות נהרסים ונבנים מחדש, וכד’, לרשותנו כוח אדם מקצועי כמו חשמלאים ושרברבים המלווים את הפרויקט, מתקנים תקלות בזמן אמת ומוודאים שהוא מתבצע על פי התקן ובהתאם להוראות הבטיחות בענפים עליהם הם אמונים.

שתפו ברשת!

צור קשר